Пам’ятка для батьків щодо перебування дітей на осінніх канікулах
Осінні канікули – це гарний час для дітей, аби набратися сил, відпочити та провести час разом із сім’єю.
Рекомендуємо дотримуватися таких основних моментів:
- Розробіть спільний план на канікулярний період, передбачивши години відпочинку, повторення навчального матеріалу.
- Домовтеся з дитиною про розпорядок дня, можливі послаблення (наприклад, пізніше вставати), але в жодному випадку не варто ігнорувати вже закріплені режимні моменти.
- Організуйте дитині щоденний активний відпочинок на свіжому повітрі.
- Домовтеся про те, скільки часу дитина може провести в Інтернет просторі.
- Організуйте щоденну навчальну годину, оберіть постійний час і повторюйте навчальний матеріал, будьте послідовними у своїх вимогах.
- Частіше нагадуйте, що не варто витрачати час даремно, проводити його безцільно.
- Постійно говоріть із дитиною, запитуйте її думку.
- Спостерігайте за поведінкою дитини, якщо у неї виникають труднощі у спілкуванні з ровесниками, допомагайте їх розв’язувати, підтримуйте.
- Заохочуйте доцільний, розумний вибір пізнавальних занять, розвиткові ігри.
- Пам’ятайте, що до сучасних дітей неможливо підходити зі старими догмами.
- Заплануйте спільний перегляд цікавих телепрограм, фільмів відповідно віку, обов’язково обговоріть з дитиною побачене.
- Якщо ви приходите з роботи увечері, обов’язково поцікавтеся, як ваша дитина провела свій день; якщо дитина була зайнята грою, читанням, поговоріть з про те, що сподобалося більше, що запам’яталося.
- Заохочуйте бажання дитини зробити щось своїми руками, допоможіть спланувати та підготувати все необхідне.
- Порівнюйте дитину саму з собою, конкуренція з собою – це найкраще, чого можуть навчити батьки.
- Виявляйте любов до дитини, дайте зрозуміти, що ви будете на її стороні за будь-яких обставин.
Читацькі списки для сучасних школярів
До списків увійшли класичні й сучасні твори зарубіжних та українських письменників, які є актуальними й цікавими для сучасних школярів. До списку рекомендованих творів українських авторів увійшло 70 позицій від понад 60 авторів.
Більше інформаційно-просвітницьких матеріалів
Соціальний педагог здійснює соціально-педагогічний патронаж.
Соціально-педагогічний патронаж у системі освіти сприяє взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує профілактику та запобігання булінгу (цькуванню), надання консультативної допомоги батькам, психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).