Актуальні “гарячі лінії” міністерств для консультування громадян у період воєнного стану
Перелік державних “гарячих ліній” (завантажити)
Державна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства та торгівлі людьми
На «гарячій лінії» надаються юридичні, психологічні та інформаційні консультації чоловікам та жінкам щодо питань попередження та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, питань, пов’язаних з ґендерною дискримінацією та ґендерним насильством, тощо.
0 800 500 335
116 123
Онлайн-консультація:
Facebook: @lastradaukraine
Skype: @lastrada-ukraine
Telegram: @NHL116123
Національна поліція
У разі нагальної потреби щодо виклику поліції, необхідно звернутися за номером 102.
У місті Житомирі працює мобільна група з протидії домашньому насильству «ПОЛІНА».
Ювенальна превенція
—–
—– інспектор сектору ювенальної превенції Житомирського районного управління поліції
Головного управління Національної поліції в Житомирській області
—- поліції
Контактна інформація: місто Житомир, Новий Бульвар, 1, кабінет 7, телефон: —–
Поліцейський офіцер громади
Сергій ЛЕГЕНЧУК
поліцейський офіцер громади сектору взаємодії з громадами відділу превенції Житомирського районного управління поліції
Головного управління Національної поліції в Житомирській області
капітан поліції
Контактна інформація: село Вереси, вулиця Покровська, 14, телефон: 0985251853
Національна дитяча “гаряча лінія” Громадської організації “Ла Страда – Україна”
Національна дитяча “гаряча лінія” надає консультації в телефонному та онлайн-режимах
0 800 500 225
116 111
Онлайн консультація:
Facebook: childhotline.ukraine
Мобільний застосунок для тих, хто потерпає від домашнього чи гендерно зумовленого насильства
Застосунок містить тривожну кнопку, яку в момент небезпеки потрібно затиснути на 2 секунди, щоб викликати поліцію. Кнопка має вигляд нейтральної іконки на екрані смартфона.
Водночас корисна інформація та контакти інших служб допомоги доступні тільки у прихованому інтерфейсі. Якщо людина натисне кнопку виклику — поліція визначить її перебування через геолокацію. Тобто говорити вголос, телефонуючи 102, не потрібно.
Назва застосунку не повідомляється навмисне, щоб про нього не знали потенційні кривдники. А ті, хто потерпає від насильства, можуть отримати інформацію та завантажити програму, зателефонувавши на гарячу лінію 116 123 або написавши в особисті повідомлення на сторінку «Розірви коло» у Facebook.
“Гаряча лінія” щодо протидії булінгу
116 000
Чат-бот для боротьби з кібербулінгом “Кіберпес”
Інтерактивний бот у Telegram і Viber допоможе швидко та доступно дізнатись, як можна самостійно видалити образливі матеріали з платформ соціальних мереж, а також куди звертатись за допомогою.
Центр надання безоплатної правової допомоги
0 800 213 103
Довідкова інформаційна платформа правових консультацій “WikiLegalAid”
Допомога у месенджерах Telegram та Viber
Мобільний застосунок “Безоплатна правова допомога”
Мобільний застосунок “Твоє право”
Кабінет клієнта на сайті системи “Безоплатна правова допомога”
Уповноважений Верховної Ради з прав людини
0 800 50 17 20
Консультаційного центру Уповноваженого Верховної ради України з прав людини
hotline@ombudsman.gov.ua
Більше інформації про роботу центру Портал “Діти війни”
Уповноважений Президента України з прав дитини
044 255 76 75
Олена Володимирівна Коваленко – регіональна координаторка взаємодії з громадськістю Уповноваженого Верховної ради України з прав людини в Житомирській області. В разі потреби кожен та кожна може звернутися з особистими питаннями.
Контактна інформація: місто Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 3/14, 10014, кім. 107. тел.: 0412 42 03 80; тел.: 098 178 26 71. e-mail: coord.zhytomyr@ombudsman.gov.ua.
Електронна гаряча лінія з протидії дитячій порнографії в Інтернеті
Анонімний чат-бот “Контрацептик”
Чат-бот розроблений Благодійним Фондом “Здоров’я жінки і планування сім’ї” для того, щоб підлітки відповідали на запитання та запам’ятовували інформацію про види контрацепції та безпеку і впевненість, яку вона дає.
Телефон довіри Житомирського обласного центру соціальних служб
068 718 59 82, 15-50
Також є можливість отримати консультацію психолога в “Телеграмі” за вказаним мобільним телефоном.
Житомирський міський центр соціальних служб міської ради
(0412) 47 09 42, 063 354 65 20
Гаряча лінія: 15-50
Служба (управління) у справах дітей Житомирської міської ради
(0412) 48 11 97
Більше інформаційно-просвітницьких матеріалів